Indiska på gång :D

Nu har jag laddat ner några indiska filmer och fler är på gång. Hade en intressant disskusion på MSN med Gabbi för några dagar sen om indien och intresset av kulturen. Så ska fildela några filmer med henne och sedan kolla på några stycken själv.

Har bestämt mig för att skärpa mig nu vad gäller livet. Jag ska börja ta livet på mera allvar, eftersom jag bara lever en gång. Så nu är det dags att ta till den flera tusen år gamla traditionen Ayurveda. Jag lovade mig själv att under 2010 ska jag börja leva och det är dags att börja göra det. Jogging blire också så ofta jag kan.

På söndag blire att pierca näsan. Efter lång tids beslutsångest, så har jag kommit fram till att vänster näsvinge är där jag vill pierca mig. En tunn silverring ska jag ha :D

Jag är så tacksam över att det finns kulturer som den indiska kulturen. I dessa kulturer finns det, för mig, inspiration till livet.

                                                             Nina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0