I Love To Read!

I helgen läste jag ut en bok, som fick mig att öppna mina ögon. Jag vet hur det hela slutar om jag fortsätter och grejen är att det aldig tar slut. Det blir som en drog. Äntligen börjar jag tänka lite friskare. 

Jag har äntligen börjat läsa igen. Förra vecka läste jag en bok om alternativ medicin som gav mig mycket kunskap om hur viktigt det är med hälsan. "Skapa din egen hälsa med Ayur-Veda" var titeln på boken och jag har förstått att jag måste ta tag och satsa mer på min egna hälsa, mina jävla sömnproblem osv. Nu är det dags att ändra min vardag. 
Idag blir det förmodligen att börja läsa en bok på engelska "Dear Nobody". Måste skriva en recension om den. Det är engelska läxan. 
                                               Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0