Lack Of Inspiration...

Jag vet inte vart min inspiration tagit vägen. Jag har inte skrivit på så länge oc det känns inte bra. Men jag vill ha ett elpiano så att jag kan komma tillbaka till mina gamla dagar. Geeken som alltid satt och spelade piano :P

Jag gick hem från skolan idag. Jag orkade inte vara kvar, eftersom jag hostar som en idiot och jag är så jäkla förkyld. Så jag är hemma nu. Kommer man att börja skriva klara gamla, oklara låtar?

Hellre fortsätter jag med låtarna jag börjat på, än att börja på en ny, som oxå bara kommer att bli halvklar. Jag vill att det ska bli riktigt varmt väder, för då kommer jag att gå ut i solen och skriva :)

                                                                             Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0